Warsztaty w siedzibie Kompanii Piwowarskiej

Czego można się nauczyć w zakresie marketingu od korporacji produkującej piwo? Okazuje się, że
bardzo wiele.
W ostatni czwartek nasz SKN odwiedził warszawską siedzibę Kompani Piwowarskiej (firma stojąca za
markami takimi jak Lech, Żubr, Tyskie, czy Redd’s), gdzie zorganizowano specjalne warsztaty z
marketingu. Organizatorzy połączyli luźną, sympatyczną atmosferę z naprawdę dobrymi i ciekawymi
prelekcjami, a potem zaprosili do luźnej dyskusji przy, a jakże, piwie. Poza sporą dawką bezcennej
wiedzy na temat tworzenia spotu reklamowego, czy budowania wizerunku marki w oparciu o
działalność proekologiczną, z warsztatów wynieśliśmy też szerokie uśmiechy i garść nowych
znajomości.
Dziękujemy Kompanii Piwowarskiej za zaproszenie i ugoszczenie w tak miły sposób. Wierzymy, że
spotkanie podobało się nie tylko nam, lecz również gospodarzom i prelegentom oraz, że w przyszłości
uda się tworzyć wraz z Kompanią równie ciekawe inicjatywy

Share this post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email